5. avgust 2010

Kdaj se je pa Chevy postaral?

Chevy Chase.jpg Chevy Chase_2.jpg
Sinoči sem si za sprostitev pogledal komedijo Hot Tub Time Machine, ki sploh ni tako zelo slaba, kot sem predvideval. Kakorkoli že, bolj kot na zgodbo sem kmalu postal pozoren na debelušnega, starega hišnika, ki je želel popraviti pokvarjeni časovni stroj. Je to on? Itak, da je! To je Chevy Chase! Dobro so ga zamaskirali sem si rekel in se poskušal spomniti v katerem filmu sem ga nazadnje gledal. Hjaaa... verjetno v kašni od tistih komedij o družini, ki na počitnicah doživlja nenavadne pripetljaje... ali pa mogoče v tisti komediji o golfu... kako je že naslov... Caddyshack? Potem me je prešinilo: to je bilo vse snemano nekje v osemdesetih. Koliko je tip sploh star? Takoj sem šel preverit in ugotovil, da ima Chevy že 66 let in da v tem filmu sploh ni zamaskiran. Hja, čas pa res beži.

Ni komentarjev:

Objavite komentar