18. april 2012

I'm back!

Evo me, nazaj sem. Se opravičujem za ta zelo dolg izostanek, ampak imam precej dober izgovor: več mesecev sem se potepal po deželi dolgega belega oblaka, Novi Zelandiji. Pisanje filmskega bloga pač nekako ni našlo mesta v mojem itinerariju, kar sicer ne pomeni, da sem se v tem času popolnoma odklopil od filmskega sveta. Primoran pa sem bil gledanje filmov zreducirati na minimum, tako da je moj watch list trenutno zelo dolg in vsebuje tudi številne izdelke, ki bi jih sicer moral videti že pred meseci. Tako mi ni uspelo pogledati niti letošnjega oskarjevca, nemega Umetnika. Sem pa ujel samo podelitev, ki je po novozelandskem času potekala popoldne, tako da mi enkrat za spremembo ni bilo potrebno prebedeti cele noči.

terminator.jpg 
"I'm back"

Kakorkoli že, potep je bil kljub filmski abstinenci fenomenalen. Dal mi je potrebno energijo za nadaljevanje opuščenega dela. Trenutno me sicer še nekoliko daje jet lag, zato bom tale zapis počasi zaključil in pred spanjem pogledal še katerega od zamujenih naslovov. Kaj priporočate?

2 komentarja:

  1. O, pozdravljen nazaj!
    Iz lanskega leta bi ti priporočil nekaj iz tega http://odvisni-od-neodvisnih-filmov.blogspot.com/2012/04/naj-filmi-2011.html .
    Najverjetneje pa te bo zanimalo tudi nekaj od tega http://img815.imageshack.us/img815/4601/novazelandija.gif - moji najljubši zelandčani ...

    OdgovoriIzbriši
  2. hvala za predloge. že delam na tem, da čim prej nadoknadim.
    kiwi filmov pa sem videl čisto dovolj. :) v bistvu tudi sam pripravljam kratek pregled njihove kinematografije.

    OdgovoriIzbriši